Re: Najlepsza płyta do Overclockingu

Autor: Maciej Bieleninnik (maciek_at_polandmail.com)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 20:24:33 MET

Uwazaj z podkrecaniem. Wg. mojego doswiadczenia nie kazdy Celeron 300A to
wytrzymuje. Niektóre nie startuja wcale, inne wieszaja sie po jakims czasie
a ok. 50 % chodzi bez jakichkolwiek padów. Testy robilem na Asusie P2B,
P2B-S, P2B-LS (Uwaga wersja BIOS'a musi byc co najmniej 1005.10). W sumie z
ok. 10-ciu Celeronów które testowalem 6 chodzi poprawnie

Pozdrawiam
maciek