Re: HP DeskJet 520 - czyzby smierc naturalna ??

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 19:28:35 MET

On Sun, 25 Oct 1998 12:06:14 GMT, "Artur R. Stuczynski"
<agat_at_profex.com.pl> wrote:

>Obawiam się, że papa podłączał kable przy włączonym komputerze i/lub
>drukarce i mógł popalić w niej porty.
Chyba nie ... przynajmniej tak mowil, az takim laikiem to nie jest ...

>Opisane przez Ciebie objawy mam u siebie (identyczna drukarka) przy
>wyłączonym komputerze - drukarka w ten sposób sygnalizuje brak
>połączenia.
Hmmm ... to dziwne, bo jak drukarka byla sprawna, to nie musialabyc
wcale podlaczona do komputera, i mozna bylo wymienic pojemnik z
tuszem, zrobic probny wydruk , itp. ... nic nie migalo.
A teraz czy jest podlaczone czy nie ... to jest miganie ;(((((.

>Przed spisaniem jej na straty sprawdziłbym jeszcze kabel
>centronix.
Sprawdzalem na dwoch ... oba na innej drukarce dzialaja ....

Moze jakies inne pomysly ?? ;))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/