Re: Zrob sobie sam superkomputer

Autor: Jacek Konieczny (jacek_at_koniu.local.net)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 17:04:01 MET

In article <qn6d07.ie1.ln_at_kingu>,
        Pawel Wiecek <coven_at_coven.ml.org> writes:

> 1. Jak wiadomo we wnętrzu komputera zbiera się kurz i inne świństwa, co może
> nawet grozić zapaleniem się maszyny ;^)
> 2. Aby temu zapobiec należy co jakiś czas komputer odkurzać.
> 3. Odkurzacz wbudowany w zasilacz jest bardzo praktyczny ;^)

Nie śmiejcie się. Ja miałem ostatnio taką przygodę:
Wysiadł mi wentylatorek w zasilaczu w komputerku i kondensatorek się
spalił. Kupiłem więc kondensatorek i wentylatorek w sklepie
elektronicznym. Wentylatorek wygląda normalnie - jak ten zepsuty, 12V
itp. Podłączam wszystko, odpalam, a to wyje jak prawdziwy odkurzacz. I
podmuch też podobny. Dopiero jak podłączyłem do 5V zaczął się zachowywać
jak normalny wentylatorek w komputerowym zasilaczu.

Niestety nie mogę sobie pozwolić na ten dodatkowy feature - odkurzanie
kompa, bo w tym chałasie nie dało się pracować.

Pozdrowienia,
          Jacek

--
!         !               Jacek Konieczny, Gliwice                 !