Re: Nagrywanie multimedialnych plytek CD-R.

Autor: Robert Czerniak (robczer_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 14:03:37 MET

>Musisz mieć co miesiąc nowy słownik i encyklopedię? Stać Cię na kupno
>nagrywarki, a nie stać Cię na kupno legalnego oprogramowania?
>Napisz od razu, że chcesz sobie szybko zwrócić koszt zakupu nagrywarki i
nie
>mydl nam oczu, piracie lamerski!
>
>[...]

Nagrywarke kupilismy z 4 kumplami do spoly i jeszcze na kredyt.
(Bedziemy ja splacac przez 1,5 roku, 18 bitych miesiecy).
I kupilismy ja nie po to by masowo piratowac plytki, ale zeby zrzucac
niepotrzebny balast z dysków, nagrywac sobie mp3 i chyba nic dziwnego,
ze takze po to aby przegrac czasami
cos w stylu Collinsa czy PWN.

Poza tym nie chcemy my i nasi znajomi wlasnie z uslug piratow korzystac
chociaz to moze b. latwe wydac 35 zl i nagrac kupe programow.
Ale dla mnie to jest roznica czy ukradne cos dla siebie, czy kumpla
nic na tym nie zarabiajac ani ja ani on,
czy tak jak piraci bede z tego zyl.

Jak nie jestes pewien intencji kogos do kogo piszesz to go nie obrazaj.

Eeeee zreszta szkoda z takimi jak Ty zacietrzewiami gadac...
Znalazl sie prawy, bogacz.
Uwazaj bo Cie aureolka w glowe zacznie cisnac. :-D