Re: Czy dysk mozna zamontowac do gory nogami ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 01:27:54 MET

On Sat, 24 Oct 1998 13:33:02 -0400, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>
wrote:

>CZe,
>

>Mam problem jak w temacie. Normalnie dyski leza sobie plasko
>elektronika do dolu. A jesli chce zamontowac dysk do gory nogami, tzn.
>elektronika do gory ? Czy dysk po paru godzinach rzeczywiscie padnie,
>tak jak pisali w Chipie ?

Zalezy. Kazdorazowo nalezy sprawdzic w specyfikacji technicznej danego
typu - zwykle dostepne na internetowych serwerach producenta. Opinia o
niemoznosci montowania dyskow "do gory nogami" pochodzi z czasow kiedy
byla calkowita prawda - obecnie jednak niektore dyski niektorych
producentow dopuszczaja taka prace - np. niektore IBM-y , osobiscie
wiem ze DORS na pewno. Rowniez praktycznie wszystkim dyskom 2.5" jest
wszystko jedno w jakiej pozycji pracuja - sa bowiem przeznaczone do
sprzetu przenosnego.

Darek