Nagrywanie multimedialnych plytek CD-R.

Autor: Robert Czerniak (robczer_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 06:35:22 MET

Mam problem, nie potrafie nagrywac plyt
z programami multimedialnymi tak aby po zainstalowaniu
programy dzialaly razem z nagrana plytka.
Chcialem sobie przegrac slownik angielsko-polski Collinsa
oraz encyklopedie PWN. Zmarnowalem 4 plytki i nic,
wszystko niby sie przegralo, programy instalacyjne niby dzialaja
ale po zainstalowaniu program nie widzi plytki w czytniku CD-R
i program nie dziala.
Plytki przegrywalem uzywajac projektu CD-ROM ISO 9660/Joliet
z tworzeniem przejsciowego obrazu plytki CD na dysku twardym.
Nie wiem co robie nie tak, oraz co powinienem robic zeby
po przegraniu programy dzialaly.

Sorry, ze jeszcze raz osmielam sie poruszac ten temat,
ale odpowiedzi, ktore otrzymalem sa dla mnie delikatnie
mowiac niesatysfakcjonujace.
Odpowiedz w stylu: jak masz nagrywarke to sie ciesz
i nie przejmuj sie problemami, jest dla mnie niezrozumieniem tematu.
Kupilem ja takze po to aby nie wydawac kupy forsy
na slowniki, encyklopedie, atlasy, gry itd, itp.
Kogo na to stac, aby miesiecznie wydac ok. 500-600 zl
na tego typu programiki.
Wiem ze istnieje sposob na nagrywanie plyt multimedialnych tak aby te
po przegraniu normalnie dzialaly.
Kiedys jakis Guru od tych spraw tlumaczyl mi
jak przegrywac tego typu plytki zeby dzialaly
ale to bylo dawno i ja nie sluchalem...
((
Wiem, wiem Guru od kompa oplaca sie zawsze i wszedzie sluchac
i zapamietywac...bylem durny i teraz za to place.
Ten gosc przegrywal encyklopedie, slowniki m.in. Collinsa
i wszystko dzialalo O.K.

Moze ktos wie jak przegrywac takie plytki???

Posiadam nagrywarke CD-R Mitsumi x4/x8 z oprogramowaniem
do nagrywania CeQuadrat ToGo! 4.5.

Prosze pomozcie mi.