Jaka graficzna?

Autor: Creavis (creavis_at_promail.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 20:02:41 MET DST

    Mam pytanie-raczej o rade intuicyjna, niz fachowa: co wlozyc
(konkretnie-jaka graficzna) w komputer nastepujacej konfiguracji:
-Abit BH6
-Celeron 300A (chodzacy na 450-mam nadzieje :-)))
-128MB RAM
-2xVoodoo2 (sli).
no wlasnie? caly problem w tym, ze jak juz wrzuce sobie to sli, to bez sensu
bedzie kupowac TnT-chociaz to swietna karta w 2 i 3D. Totez pytanie-czy
texturowanie AGP jest warte kupna tej karty wlasciwie tylko po to, zeby
gierki, ktorych jeszcze nie ma (tzn. te, ktorym nie wystarczy ramu na
textury na 2x voodoo 2) mogly to wykozystac? Dzieki bogu nie jestem "on
budget" ale tak czy inaczej-po co wydawac kase, jezeli i tak nie skozystam z
mozliwosci TnT? Bo wlasciwie jezeli okaze sie, ze texturki agp sa do niczego
niepotrzebne-nie bede sie zastanawial, tylko kupie byle jaka 8MB na agp
(millenium 2 albo cos takiego) i spokoj. Ale jezeli sie okaze ze jednak caly
ten AGP bedzie wykozystywany-lepiej byloby miec cos co go w pelni wykozysta.
    Prosze o opinie-wszelkie-kazda chetnie przeczytam (moze ktos mial juz
takie dylematy?)

Kuba Gutsche
creavis_at_polbox.com
UIN: 2786219