Re: Upgrade modemu!

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 20:14:22 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<3631ce8e.4373686_at_news.tpnet.pl>...

>ale to chyba tylko FLASHA?

> pozdrowionka...

    Rzeczywiscie chyba tylko Flash. Zdawalo mi sie, ze w pozniejszych
(wlasnie wyprodukowanych po sierpniu 96 r.) rowniez mozna bezbolesnie
dokonac upgrade'u, ale wyglada na to, ze tylko metoda wymiany calego
modemu u producenta za 60 USD. Nie dopatrzylem sie na stronie www
producenta konkretnej informacji, co za modem wysylaja, pisza tylko, ze
standardowy (wychodzi na to, ze Flash, byc moze nawet x2, a nie V.90)

    Pozostaje wiec prosba: jesli ktos z was dokonywal upgrade'u modemu
USR Sportster Vioce metoda wymiany EPROM-u z BIOS-em na nowy,
zaprogramowany, to prosze dac znac: gdzie i jaki EPROM kupil, za ile,
czym go "zaladowal, jakie ma uwagi z przeprowadzonych operacji i do
dzialania modemu.

         Lejak
   jarlech_at_vc.pl
jarlech_at_alpha.net.pl