Re: PII 350 na 133MHz

Autor: Bartosz Osiński (bartek_at_vc.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 13:53:52 MET DST

Artur Derwiszynski napisał(a) w wiadomoœci:
<3632b68d.81580763_at_news.tpnet.pl>...

>kto na tej lub podobnej plycie probowal pchnac 350 na 3,5*133
>czy macie jakies inne rady??

nie wiem, co znaczy *na podobnej plycie*, ale na mojej (Asus p2b) , PII 350
chodzi max na 3,5 x 112 (bez najmniejszych klopotów).
na 3x133 tez dziala, ale czasami wystepuja dziwne sytuacje np.po wyjsciu z
BIOSA trzeba resetowac, bo sie wiesza...
na 3,5 x 133 = 464 odpala mi , przechodzi testy pamieci itp., ale w chwili,
gdy zaczyna sie ladowac system nastepuje totalny zwis :(
nie bawilem sie w zaklejanie pinów wiec proc chodzi caly czas na 2,0V
poniewaz Ty masz Abita i mozesz zmieniac napiecie, istnieje pewnie szansa,
ze
odpali Ci na 133 (oczywiscie przy RAM`ie 7ns)

>np. 333 na 5*100

moje zdanie:
najlepiej kupic PII 300 i dac go na 4,5 x 100 (jezeli oczywiscie odpali :)
nie wiem, czy w PII 333 mnoznik jest tak zablokowany, ze nie mozna go
przestawic z 5 na 4,5, wiec moze byc klopot, bo mysle, ze na 5x100 nie
odpali

Pozdrawiam
Bartosz Osinski
bartek_at_vc.pl UIN:18115526