Re: Viper 330 czy Stealth II G460 ???

Autor: Krzysztof Ożga (ozga_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 03:01:52 MET DST

Kobold wrote:

> Polecam Stealth-a, jest bezproblemowy przy instalacji, szybki w 3d, w 2d tez
> niczego sobie. No i sa driverki do wszystkiego, nawet do linuxa :)

Co do bezproblemowej instalacji Stealtha to mam pewne wątpliwości.
Gdy próbowałem instalować windę to za każdym razem odpalenie setup.exe
resetowało kompa (win95 i win98).
Dopiero podmiana karty (virge) na czas instalacji windy pomogła.
Sprzęt: Asus P2B & PII 266.
Ciekawy jestem czy ktoś miał podobny problem?