Re: CDR Mitsumi - problem z nagrywaniem

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 02:22:57 MET DST

Dnia Wed, 14 Oct 1998 20:16:46 GMT, Tomasz Radko <trad_at_kki.net.pl>
napisał:

>PII266 + 64 DIMM 7ns + HDD 4,3 UDMA
>
>Mitsumi bodaj 2601 (albo 2801?)
>
>Nie dosc, ze nie nagrywa na 2xspeed, to nawet na 1x srednio dwa na trzy
>razy wypada na buffer underrun.
>
>Nagrywam z image file'a, dysk mam zdefragmentowany, CDR jako master na
>osobnym kanale.
>
>Moze wyodrebnic partycje na image?
>
>Jakies pomysly?
>
>TRad

Żeby troche usprawnia prace nagrywary, trzeba:
- sprwdzić konfiguracje WSZYSTKICH urządzeń (przerwania, adresy)
- ściągnij sobie nowszy firmware ,
- wywal wszystkie, oprócz jednego, programy do nagrywania (niektóre
programy podmieniają windziane sterowniki) i najlepiej reinstalnij ten
program,
- wyłącz wszystkie programy pracujące w tle (antywirusy, wygaszacze
...) oraz wywal z Autostart-u różne FastFindy itp.,
- wyłącz w Mendżerze Urządzeń i Właściwościach nagrywary opcje -
Automatycznie Powiadom o Włożeniu,
- ustaw odpowiednio sekcje [vcache] w system.ini,
- zdefragmentuj twardziela,
- staraj sie nie nagrywać 'on the fly', lepiej zrobić obraz dysku.

Jacek

--
Jacek Kolodziejczyk