Re: Upgrade modemu!

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Fri 23 Oct 1998 - 23:27:41 MET DST

Jarosław Lech <jarlech_at_polbox.com> wrote:
> 44 nozki ma na pewno - po 11 z kazdej swojej kwadratowej strony. Nie
>wierzysz? mam zeskanowane wnetrze modemu :-)
> Co do EPROM-u bez okienek - na pewno moj jest wlasnie taki. Oprocz
>wytloczonych na obudowie opisow producenta kosci (AMD) jest wypalony
>napis firmowy US Robotics (jeden na tle drugiego). W sumie oznacza to,
>ze zawartosci tego EPROM-u nie da sie zmodyfkowac, czy tak?

Aaaa,jest to eprom w obudowie plcc-44, czyli, jezeli ta pamiec
jest kompatybilna z innymi standartowymi, to do programatora jest
potrzebna tylko specjalna przystawka.
Z ta niemoznoscia modyfikacji to prawda (brak okienka, przez
ktore mozna by ta pamiec skasowac).

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl