Re: Viper 330 + win98 PL potrzebna pilna pomoc !

Autor: Maniu$ (maniub_at_mp.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 00:24:01 MET DST

Poza tym co napisalem wczesniej o pomylonych zworkach to moje objawy byly
podobne. po 20 instalachach w95 i w98 okazalo sie, ze w95 chodzi OK, a w98
na driverach MS chodzi ale z bledem, a na orginalnych driveraCH wisi.
Mialem karte STB Velocity

--
  Marian Brodecki
<01bdfe57$13cc2e00$090f0a0a_at_tomek_z.plusnet>...