Re: VooDoo2 z Taiwanu

Autor: DZiKU (kuba31_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 21:34:27 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

>godna pochwały - chodzi bardzo stabilnie na iP120 => 166 (na 190 zwiecha po
>20 min., pewnie proc się przegrzewa), więc na PCCHIPSa nie wygląda ...

PCChips ssie.

Obejrzyj sobie strone PowerColora, produkują dużo fajnych rzeczy (nie tylko
w/w VooDoo2) - opinia o nich na giełdzie (Warszawa) jest dobra, coś a'la
DataExpert - czyli Taiwan, ale porządny. Raczej się nie posypie.

A wracając do VooDoo, Gall Anonim (ciekawe kto to taki?) faktycznie
przedstawił jakieś dziwne wyniki. Na takim kompie? Powinno być o wiele
lepiej.

Miałem możliwość testować takiego C3DFX2 i Diamonda Monstera II, obydwa w
wersji 12 MB.

Szczegółów nie pamiętam ale ten PowerColor w niczym nie ustępował
oryginalnemu Diamondowi. Jakieś tam minimalne różnice... w praktyce nie do
zauważenia.

--
DZiKU,
// ICQ# 21464007