Najlepsza p³yta do Overclockingu

Autor: Rysiek Ziembicki (rysiekz_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 22:06:27 MET DST

Mam zamiar kupiæ procesor Celeron 300A, którego chcia³bym podkreciæ
maksymalnie do 450MHz.
W zwi±zku z tym zastanawiam siê nad wyborem p³yty g³ównej, która by³aby
najodpowiedniejsza do tego celu. Wed³ug mnie w grê wchodz± trzy modele ABIT
BH6, ABIT BX6, ASSUS P2B lecz nie wiem któr± wybraæ a wiêc:

1. Czy móg³by kto¶ podzieliæ siê ze mn± do¶wiadczeniami z podkrêcaniem
procesora na tych lub ewentualnie innych p³ytach?

2. Czy jak kupiê procesor BOX to wystarczy wiatraczek zamontowany na
procesorze?

R.Z.
rysiekz_at_friko2.onet.pl