Re: Chrzaniony Kawior

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 18:34:46 MET DST

event horizon <nth_at_dione.ids.pl> napisał(a) w artykule
<70nl70$1sg$3_at_daylight.dyn.ml.org>...

tez to mialem, kupilem caviara 6.4GB i mi stukal, potem sie zchrzanil,
wymienili mi w firmie gdzie kupowalem na nowy i ten tez stukal :(. Oddalem
do serwisu tej firmy i tam stwierdzili, ze u nich chodzi dobrze, nie
chcieli mi wymienic. No nic, poniewaz bardzo potrzebowalem Hdka i to
wiekszego to zaplacilem roznice w cenie i kupilem od nich kawiara 8.6. Ten
jakos na razie chodzi i nawet nie stuka podczas pracy, ale zawsze jest
pojedyncze stukniecie podczas startu i wychodzenia z systemu. NIezbyt mi
sie to podoba, ale na razie nie mam z nim problemow. Tak czy inaczej nie
polecam kawiarow nikomu!