Pytanie?

Autor: Paweł Skoczylas (ogr1_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 16:59:10 MET DST

Sorry za lamerski tekst
Chcialem sie dowiedziec o sposobie naprawienia compa.
Otoz mam P166 MMx i dysk 2,5 GB Segate Medalist.
Podlaczylem do niego dysk tez segate mial 40 Mega czy cos kolo tego.
Dysk 2,5 ustawiony byl na primary master malego podlaczylem na primary slave
cd -rom byl na secondary chyba master.
W amibiosie ustawilem dyski na auto. I nic.
Odlaczylem dysk 2,5 i podlaczylem na primary master ten 40 megowy dysk ,
system odpalilem z dyskietki.
Gdy podlaczylem ten 2,5 Gb comp nie wystartowal.
Nie odpalil sie monitor , tylko pc speaker zaczal wydawac dzwieki co 1s nie przerwanie.
Nie wiem czy skasowac BIOSA i wczytac go pozniej z dyskietki.
Czekam na szybka odpowiedz bo komputer jest kolegi i chyba mnie zabije jak cos nie zrobie!