Padniete dyski

Autor: Wojtek (wbieniec_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 16:05:30 MET DST

Mam dwa padniete dyski.
Padly naraz w momencie dolozenia jednego do drugiego i to w ten
sam sposob.
Pierwszy to byl WDC 2340, a drugi to fujitsu scsi 2GB
Szkoda troche tego fujitsu.
W serwisie mowili, ze prawdopodbnie zostala pomazana jakas specjalna
sciezka na ktorej zakodowana jest geometria dysku. Nie udalo mi sie
zapuscic formatu niskiego poziomu. Nalezy tam wpisac jakis Command
string o ktorym nie mam zielonego pojecia. Slyszalem kiedys plotke
ze byl ktos kto naprawial takie dyski, a rozpoczynal od rozmagneso
wania duzym glosnikiem!
Ktos cos wie na ten temat ?