Re: Upgrade modemu!

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Fri 23 Oct 1998 - 14:50:30 MET DST

Jarosław Lech <jarlech_at_polbox.com> wrote:
> [...]

Moze za sam bios trzeba tyle zaplacic...

>Liku w tym watku pisal, ze max 35 zl z zaprogramowaniem. Mialem na priv
>oferte zaprogramowania za 20 zl, ale nic z tego nie wyszlo, bo
>programator "uslugowy" nie nadawal sie do kosci, jaka potrzebuje moj
>USR.

Napisales, ze masz 27C2048, moze byc w tym problem, ze jest
to dosc nietypowa pamiec, i ze trudno taka dostac, popatrz
po katalogach, pytaj w dobrych sklepach. Osobiscie jeszcze o takiej
nie slyszalem, i zeby miala 44 nozki ???
Acha, jeszcze jedno: epromy moga byc bez okienek (dane sa juz zapisane
fabrycznie).

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl