Re: Asus P2B + Celeron 333A

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 12:13:32 MET DST

> hmm..tego to nie widzialem,wydawalo mi sie ze im wieksza czestotliwosc
> magistrali ,tym szybsze taktowanie ramu.

I dokładnie tak jest jak piszesz. Natomiast mnie idzie o taktowanie PCI i AGP. A
zwiększenie ich taktowania ma większy wpływ na prędkość całego zestawu niż
zwiększenie taktowania RAM.

> heh..tutaj to chyba zartujesz? Osobiscie jade na takim sprzecie bez zadnych
> akceleratorow.w quake 1 przy 320x240 mam na timedemo demo1 83fps.
> Tylko w to gram :),wiec innych testow nie zrobilem.Ale gralem na q2 przy
> 512x384 (bez akceracji) i tak plus minus mam tam 20 fps.Wiec chyba nie ma co
> narzekac ,sam przyznasz??

Chyba się ze mnie jednak nabijasz bo inaczej takich tekstów nie mogę potraktować
:-) No chyba, że mnie całkowicie nie zrozumiałeś (jak w sprawie taktowania).

Kris.
PS. Pamiętasz Prince of Persia. Ładnie chodził na AT z Herculesem.