stale 115 na ternie Warszawy,Wizja TV,canal plus

Autor: Patriot (patriot_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 11:23:03 MET DST

Ma ktos moze jakies w miare konkretne informacje na team
firm zestawiajacych lacza stale w Warszawie.Jakie sa szacunkowe
ceny lacza o predkosci 115.Ile trzeba by bylo zaplacic za modemy
i czy trzeba kupic ich 2 sztuki ,czy moze jedna wystarczy?

I z innej beczki.Przemknelo mi sie ostatni iz abonenci WIzji TV
,maja mozliwosc dostepu do I-netu i to na calkiem korzystnych warunkach.
Moze ma ktos z Was jakies blizsze informacje na ten temat.
Dodam ze to samo tyczy sie canalu plus.W sumie to interesuja mnie
3 rzeczy :)).
-Koszt podlaczenia(calkowity)
-Abonament miesieczne
-szybkosc lacza i czy nie jest to tak jak Direct PC

Patriot