Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 09:54:10 MET DST

> Jest to bardzo interesujace, tym bardziej ze denerwuja mnie przechwalki
> kto ma wiecej lub mniej fps-ow.

A co ja mam mówić? Skończyły się czasy, że można prosto stwierdzić, że coś jest
szybsze.

> I tutaj podziekowania dla Krisa, gdyz w ten sposob przekonal mnie do TNT.

Nie chcę nikogo przekonywać do TnT. Zwyczajnie napisałem co o tym sądzę. Parę
osób udało mi się namówić na V2 i parę na TnT. Tak na prawdę to nie ma
uniwersalnej reperty. Warto natomiast zdawać sobie sprawę z tego jakie ktoś ma
wymagania w stosunku do sprzętu i czy owy sprzęt je realizuje.

Pozdrawiam.
Kris.