Niebieskie CD i starsze CD romy

Autor: Bartłomiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 09:33:52 MET DST

Witam

Faktem jest że starsze konstrukcje CD nie czytają lub czytają z błędami
niebieskie płyty CD ROM.
Ostatnio jeden facet w pewnym sklepie nawciskał mi, że niebieskie CD ROMY
zapanowały na rynku i kupienie innych będzie niemożliwe.
Czy faktem jest że producenci czystych płyt odchodzą do innych barwników?
(podobno niebieski zapewnia największą trwałość)
Może ktoś z Was ma jakieś informacje na ten temat

Mam strego ale jeszcze jarego Warnesa 10speed i szkoda mi wywalać go na
śmitnik jak sugerował ów sprzedawca.

Pozdrawiam
Bartek