Re: Powerstrip i G200 - help !

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 01:57:11 MET DST

On Thu, 22 Oct 1998 10:51:19 GMT, "Jacek_M" <jackysky_at_polbox.com>
wrote:

>Czesc !
>
>Zastanawiam sie wlasnie , jak w prosty sposob ( i bezpieczny :) zwiekszyc
>mozliwosci (szybkosc) swojego systemu poprzez podkrecenie Millenium G200 SG.
>Czy ktos moglby mi przekazac pare cennych uwag ? Mam na mysli podkrecenie
>bez zbyt duzego ryzyka.

a. Nie stosuj PowerStrip'a - chlopcy nie specjalnie radza sobie z
G200. Jesli koniecznie chcesz to sciagnij najnowsza wersje i ustaw na
125 (w rzeczywistosci to 100 MHz). Ta cz. jest stabilna na wszystkich
eglemplarzach jakie mialem. Ja radze raczej uzywac mystclk

>Dzieki.

No problem

>Pozdrawiam
>Jacek
>
>p.s. Skad mozna szybko sciagnac Powerstripa ? Zwykle mialem koszmarne
>transfery (zerowe) lub otrzymamywalem uszkodzony zip...

Poszukaj na ftp.supermedia.pl Dokladny link np. na voodoo.strefa.com

Pozdrowienia

Vindex