Re: Jak popsuc plyte glowna?

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 22:12:05 MET DST

Tomasz Jarnot wrote in message ...
On Thu, 22 Oct 1998, Kaz wrote:

> surger_at_priv.onet.pl napisał(a) w wiadomości:
> <362edd74.559057_at_news.tpnet.pl>...
>
> Lepiej zglos rodzicom reklamacje ze wyprodukowali złodzieja !!!

MOzna podpiac 12V do miejsca, gdzie we wtyczkach zasilajacych plyte glowna
sa czarne kable ( srodek zlacza zasilania ). Powinno to ja polozyc :)

Raczej polozysz zasilacz, z ktorego wezmiesz te 12V - wszystkie czarne
to masa, wiec zwarcie zasilacza murowane.

Lepiej wez autotransformator, wlacz do niego sondy takie jak do multimetra,
ustaw go na okolo 60V (zeby bylo w miare bezpiecznie, oczywiscie jesli
lubisz
ryzyko, mozesz wlaczyc sondy bezposrednio do gniazdka 220V - wieksza pewnosc
rozwalenia plyty), przyloz jedna do ktorejs nozki jakiegos scalaka i zacznij
jezdzic
druga po wszystkich pozostalych. Albo poprzykladaj sondy do koncowek roznych
elementow na plycie, jak bedziesz mial szczescie, to plyte skutecznie
unieszkodliwisz. :))

Xylodius