Re: Modem - pomocy

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 17:27:17 MET DST

Hi'a !

Mariusz Dobrowolski wrote:

> Zajrzałem do gniazdka telefonicznego. Mialem juz podlaczone kabelki
czerwony
> i zielony do lini telefonicznej (wewnetrzne kabelki). Mam takze kabelki:
> czarny i zolty (zewnetrzne) i sa one niepodlaczone.

Mozesz ewentualnie podlaczyc czarny i zolty do gniazdka telefonicznego ale
zasadniczo producenci trzymaja sie regul...

> Z kolei kabelki czerwony i zielony sa podlaczone do stykow gniazdka razem
> kabelkami: pomaranczowym i jasno zielonym.

To jest najprawdopodobniej wlasciwy doplyw do domu...
Z tego co piszesz rozumiem, iz nie puszczasz linii telefonicznej przez
modem
tylko jest on wlaczony rownolegle z istniejacym aparatem telefonicznym...

> Kabelki pomaranczowy i jasno zielony Lacza się w czarnej izolacji i
wchodza
> w sciane.

Tiaa...

> W gniazdku mam wykorzystywane jedynie dwa z pieciu stykow do ktorych
> przylaczona jest wtyczka z normalnego telefonu (zmierzylem voltomierzem
> styki: tylko na tych wlasnie dwoch jest napiecie)

Sprobuj bezposrednio wlaczyc linie z modemu ( kabelki czerwony i zielony )
na linie telefoniczna ( pomarancz i jasnozielony ) tzn. z pominieciem
gniazdka
telefonicznego ( zupelnie - odkrec przewody z gniazdka a nastepnie skrec
prowizorycznie... ). Masz glosnik w modemie wlaczony. Teraz sprobuj...
Istnieje mozliwosc, ze cos sie dzieje z aparatem i/lub gniazdem telef.
W razie czego sprobuj podobnego numeru lecz zamiast czerwonego i zielonego
skrec z linia czarny i zolty...
Jezeli to nie pomoze no to ja wymiekam.... :\

see ya! akane...