Re: Graficzne kombajny (TV Tuner etc.)

Autor: Jacek Brzeski (jacel.bulba_at_shaw.wave.ca)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 04:28:54 MET DST

Tomasz Polus wrote:

> Czesc
>
> Zamierzam kupic karte graficzna ale z TV Tunerem, tylko nie siedze w
> tym temacie zupelnie i chcialbym sie poradzic opinii grupowiczow
> majacych
[......]
> Znacie jakies modele, moze miejsca w sieci gdzie znajde wiecej info na
> ten temat.
>
> Dzieki za informacje,

Cześć!

Sam używam All-In-Wonder Pro AGP 8MB i jestem jak na razie z niej
zadowolony. Oto trochę szczegółów:

All-In-Wonder albo All-In-Wonder Pro, obydwie na PCI albo AGP:

Tuner TV (pełny ekran, okno)
Przyspieszacz 3D (ATI 3D Rage II albo ATI Rage Pro).
Zapisywanie plików video w formacie AVI.
Telegazeta
Wyjście composite video, svideo

Pozdrawiam,
Jacek

--
*****This message is transmitted on 100% recycled electrons.*****
        /\   /\        To reply, remove ulba from my address