Problem z plikiem. Help!!!!!!!!!

Autor: Karol (karolusy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 01:29:46 MET DST

Mojkomputer odmówil wspólpracy.Zaznaczam ze jestem kompletnym laikiem i nie
wiem o co mu chodzi. Wczoraj zainstalowalem Norton utilities i dzisiaj
poinformowal mnie ze mam wirus i zaczal go leczyc. Te pliki których nie
wyleczyl kazal wyrzucic, a jak mi maszyna cos kaze to swiete wiec wyrzucilem
. Teraz nie moge otworzyc w ogóle zadnego folderu w poanelu sterowania ani
innych aplikacji bo mówi mi bestia ze nie moze znalezc pliku
C:\WINDOWS\rundll.exe. Cco robic wyrzucic gada za okno czy tez da cos sie z
tym zrobic .Bede wdzieczny za jakas rade jak domowym sposobem bez pomocy
magii przywrócic bydle do posluszenstwa. Jeszcze raz dziekuje za ewentualna
pomoc
KArol