Re: P 2 a stare programy

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 15:38:49 MET DST

Krzysztof Oledzki napisał(a) w wiadomości: ...
>Lubomir <lubomir_at_friko.onet.pl> wrote:
>: pierdol sie chuju
>Hehehe, czyzby pierwszy glos w sprawie zablokowanie dostepu do news z
>adresow friko*.onet.pl ?
>
>: Mariusz Sygnet napisał(a) w wiadomości: ...
>:>Mam potrzebny ksiegowy program dosowy, ktory odpalany na nowym komputerze
>:>Pentium 2 wyrzuca runtime error 200. Na innych platformach sprzetowych do
>:>200 MMX włacznie dziala bez problemow. Czy P2 jest za szybki czy to jakas
>:>inna przyczyna i czy jest na to jakas rada ?
>
>Blad 200 w Turbo/Borland Pascalu oznacza blad dzielenia przez 0. O ile
> [...]

Czesc!

Sa w inecie patche do tej biblioteki jak i do skompilowanych juz programow
exe. Probuj:
http://www.koti.com.pl/Polskie/index_prog.html
i kliknij Pascal na menu z lewej strony.
Patch do TP 70 i inne na nastepnych stronach.

Jakub Chmielewski

PS. Czytajcie posty z listy zanim zadacie pytanie. Odpowiedz na nie zostala
juz kilkukrotnie udzielona.