Fic PA 2012

Autor: Szymon (simon10_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 12:50:48 MET DST

Posiadam plyte glowna fic pa 2012 z procesorem AMD K6 233, oraz karte video
asus agp 3000 ze sterownikiem wer 2.00
sterownik agp VXD 2,9
sterownik IDE PCI 580 2126
Jak poustawiac te wszystkie sterowniki i w jakiej kolejnosci instalowac WIN
98 pl aby to wszystko dzialalo jak nalezy
Interesuje mnie takze wprowadzanie systemu w stan uspienia oraz budzenie,
czesciej sie nie budzi.
Prosze takze uprzejmie o wytlumaczenie ustawien w BIOS
1. W sekcj APM (jak powinnno byc aby system sie budzil bez problemow)
2. W sekcji Advanted
3. Gdy nie uzywa sie USB to czy mam wlaczyc ich obslugę
Jakie znaczenie w Polsce ma karta serwisowa od firmy FIC z numerami
zarejestrowalem sie w fic przez internet.
Z gory dziękuje za wszystkie informacje i sugestie