Re: Bus Mastering

Autor: Kaz (kazpod_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 08:54:12 MET DST

PAWEŁ STOLARCZYK napisał(a) w wiadomości: <362CCF9C.E6106F32_at_waw.pdi.net>...
>Czy ktos moglby mi wytlumaczyc cala sprawe z tym bus mastering'em?

Witaj w domu, miałem te same problemy. Na pewno uruchomiłeś bus mastering z
CD dostarczanej z płytą główną. Z moich doświadczeń wynika:
    1. Win95 - z CD ASUS'a uruchomić tylko bath dla chipset'a BX ! i nic
więcej !
    2. Win98 - poza oglądaniem filmiku nie robić nic z CD od płyty głównej
Gdybyś popatrzył na menażera urządzeń po zainstalowaniu Win98 ( nie było tam
żółtych ? ) to nic byś nie kombinował. Teraz czeka Cię albo żmudne usuwanie
źle działających urządzeń z odradzającym się jak feniks problemem z DOSowym
dostępem do dysków albo format c:

Odpisz jak poszło - pozdrowienia
Kaz
kazpod_at_friko7.onet.pl