Re: iCeleron/300A na płycie AT/440BX

Autor: Lukasz Engel (lukasz_at_gucio.stancja.edu.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:05:10 MET DST

Sławomir Zabielski <zabis_at_tens.com.pl> wrote:
> Czy nie wiecie co jest grane?
> Wszystko cacy gdy wkladam do płyty iCeleron/266. Jednak przy proc.
> iCeleron/300A BIOS podaje dziwna nazwe procesora i nie przechodzi nawet
> testu pamieci!!!

Po prostu BIOS nie rozpoznaje procesora - u mnie po wsadzeniu Cel. 300A
pokazywal cos w stylu: "MMX Pentium at 944 MHz" :)
Pomogl upgrade BIOS'u - musialem w tym celu pojsc do kumpla, ktory
ma PII-266 i rozbebeszyc mu komputer.

Jak masz dostepny Cel 266 to nie powinno byc problemu

--
| Lukasz Engel, student of Computer Science                             |