Re: CELERON (again :)

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 21:07:44 MET DST

>Na jakim napieciu nominalnie chodza ?

2V
>A, czytalem text Tomka Wozniaka i cytuje "BOX nie wymaga
>zwiekszania napiecia", co sadzisz na ten temat? Zapewne jest to
>kwestia dosc "plynna" i wymaga doboru w/g wlasnych doswiadczen.
>Warto jednak znac rozne opinie :)
Z malezji raczej nie (3 testowane chodza) Z costaryki mialem boxa ktory
wymagal. Miejsce produkcji napisane jest w bialym okienku na procesorze. Sa
na sieci miejsca bxboards.pair.com gdzie mowia co innego tak ze rzeczywiscie
jest to kwestia plynna
>Fajnie, orientujesz sie ile po ile stoja np. na gieldzie? (grzyb)
>Ostatnio wsio poszlo nieco w gore .... :(
Z tego co wiem to BH6 sa jednymi z najtanszych plyt na BX`ie. W krakowie
chodza po okolo 500zl plus minus. Ale pamietaj to jest plyta ATX wiec trzeba
jeszcze kase na obudowe znalezc (jak nie masz)

>Chodzilo mi wlasnie o taka opinie :))
>Kogos kto to ma i wie jak to dziala.
Wlasnie przeslalem moje wyniki testow na grupe zobaczymy jak reszta odpowie
na nie

Pozdrawiam