Re: Zoltrix - problem

Autor: Leon Hay... (LeH_at_.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 10:49:37 MET DST

Marek Wesołowski napisał(a) w wiadomości: ...
>hmm... 90% problemow z modemami na tej grupie dotyczy
>zlomtrixow... jakies wnioski?
>- po pierwsze, owa firma zmonopolizowala calkiem nasz rynek, co
>jest chyba przesada...
>- po drugie, posiadacze innych modemow nieczesto sie odzywaja bo
>nie ma po co...
>
>... i to jest temat do przemyslen, szczegolnie w sytuacji gdy roznica
>w cenie miedzy zlomtixem a np. zoomem jest mala jak nigdy wczesniej...

Miałem kolego Zooma Comstara 28,8 i powiem Ci że to badźiew - pozbyłem się
go
mój obecny Zoltrix 33.6 to miód oba chodziły na tym samym sprzęcie i linii
tel.
U kolegi było to samo po pierwszym połączeniu z Inetem nie rozłączał się
trzeba było resetować kompa - wymienił na Bullet 56k i jest OK

_

                   ***** Leon Hay...*****
 Info i E-mail www.pertus.com.pl/~leo
                   GSM +48 603 214040