Re: OKI 4w?

Autor: Kriss Kross (krisss_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 09:59:03 MET DST

Możesz wybrać także np Lexmarka Optra E+. Jest na pewno droższy ale działa w
czystym DOS, Windows, Unixie itp. Mozesz dołozyć także Postscript, lub
pamięc błyskowš, mozesz go także podłaczyć do sieci przez zewnętrzny adapter
sieciowy np Marknet Pro 1 lub innego np Axisa. Nie wiem jakie masz fundusze
?? Zastanów sie dobrze bo z tanim sprzetem jest niestety tak, że najpierw
płacisz mało ale potem drogie sš supplie, nie ma serwisu i szlak (bojowy)
trafia cie srednio co 3 dni. Ale rób co uważasz ..... Jak nie jestes
miłoœnikiem Lexmarka to możesz wybrac coœ z HP ....

Kris

<3.0.5.32.19981020091251.007a3570_at_polbox.com>...