Re: voodoo i problemy

Autor: Piter K. (pikor_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:30:45 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>Ludzie, poratujcie, bo już zajoba dostaję.
>
>Kupiłem sobie 3dfx (elephant) i _nic_, ale to absolutnie NIC nie mogę
odpalić.
>Cokolwiek próbuję, to albo wyłącza się natychmiast monitor, albo na ekranie
jest
>sieczka i monitor się włącza i wyłącza.
>
>Zainstalowane najnowsze drivery, przekopałem pół internetu (bez skutku) i
nic
>już z tego nie rozumiem.
>
>Kabli odwrotnie podłączyć się nie da, konfliktów jakichkolwiek brak,
>zmarnowałem kilka godzin i już cała rodzina chodzi blada...

1. Sprobuj na starszych sterownikach (stare plyty gamblera) i
na sterownikach dostarczonych z karta.
2. W katalogu ProgramFiles\DirectX\setup\dxdiag.exe
odpal i sprobuj przetestowac.
3. Mozesz miec problem ze sterownikiem DirectDraw karty graficznej, poniewaz
to on wywoluje funkcje Direct3D, sprawdz czy nie masz zablokowanej
akceleracji 2D (zainstaluj directx.cpl
z plyty Enter CD np.)
4. Moze karta jest walnieta ?

Piotr