1 modem 3 kompy - mozna?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 19 Oct 1998 - 19:31:04 MET DST

Webmaster wrote:

 W> A czy widziales kiedys sens dzielenia lacza 33.6 kbps na wiecej niz 3
 W> komputery?Pomysl sekunde zanim napiszesz jakies swoje "ROTFL"
>: -P

Napiszę jeszcze raz ROTFL^3. Jesteś jak blondynka, która z dowcipu śmieje się 3
razy. Moje ROTFL dotyczyło Twojego wysokiego mniemania o swojej osobie. Co do
merytorycznej części, to odpowiedziałem niżej (odpowiedź brzmi: WinGate, gdybyś
nie zauważył), pomimo tego, że pytanie powinno wylądować tylko i wyłącznie na
pl.comp.os.win95.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl