Re: Tani komp z 926 MHz !!! na pokladzie

Autor: Joller (madrose_at_usa.net)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 22:27:51 MET DST

Aster wrote in message <36292B02.5BCBA496_at_mtl.pl>...
>Dla zainteresowanych duza moca komputera za mala forse
>[kto nie jest ;)) ]
>
>Niniejszym chwale sie, ze udalo nam sie odpalic
>DWA Celerony na plycie podkrecone do 463 MHz
>(kazdy - razem 926 MHz). Przy 504 MHz potrafily sie zawieszac,

Fajnie, tyle ze nie sumuje sie czestotliwosci. Dodanie drugiego procesora
daje okolo 40% zwiekszenie wydajnosci. Ale i tak przynajmniej ja do domu
chyba bym i moze chcial, lecz z drugiej strony jak sobie pooglalem
zaproponowane przez "ASTERA" strony z opisem na czym polega przerobka
Celeronow do pracy, to tak sobie mysle, ze niewiele osob bylaby
zainteresowana zakupem takich powierconych prockow (w momencie, gdy
Celeronki zejda z tapety). Ogolnie, powyzsze rozwiazanie ma wady i zalety, a
poza tym w opisach nie znalazlem zadnych informacji o testach aplikacji w
srodowisku NT, a przeciez ta grupa tu obowiazuje. Wiec jesli 2 podkrecone
Celerony przescigna wszystkich w renderingu 3DMax, to ciekaw jestem jak sie
beda spisywac jako procki w maszynie, ktora jest serwerem poczty,
kontrolerem domeny, serwerem baz danych, itd. Ja tam sie boje czegos takiego
i oczywiscie w firmie gdzie liczba uzytkownikow w sieci jest nawet 5, to i
tak strach czleka ogarnia jak sobie pomysli, co bedzie jak to padnie i
przyjdzie boss i powie: "Aha podkreciles Celeronka?", to teraz ja podkrece
ci ... itd.

Joller