Re: pytanie - podkręcanie

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:09:53 MET DST

>Jak na pierwszy rzut oka można sprawdzić czy podkręcony na 166MHz (66 x
>2.5) procesor P133 rzeczywiście chodzi na 166MHz.

Uruchom program testujący prędkość procesora , jest tego pełno np. Turbo95

>Czy w ramce po odpaleniu komputera powinno być 166MHz ?
Jeśli masz bios który pokazuje częstotliwość zegara przy starcie to tak -
jeśli ci pokaże 133 to znaczy że masz niepodkręcalny procesor i wtedy
możesz najwyżej zwiększyć częstotliwość płyty np na 75 MHz jeśli twoja
płyta ma taką możliwość.

>Dodam że nigdy czegoś takiego nie robiłem więc proszę o wyrozumiałość.
Każdy kiedyś zaczynał :-))

--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====