Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 21:43:18 MET DST

> Tak wysokich, ze musiales wyslac 15 postow na ten temat. Mecza Cie
>kompleksy, ze kobieta potrafi podregulowac CD a Ty nie ?
>
>milosz danielewski
>--
>master_at_taboo.eu.org
>master_at_katowice.elbacsb.com.pl

Wlasnie odwrotnie - kobieta nie potrafiac sie zabrac do sprawy porzadnie,
wciska mi na sile kit, ze jej Wielka Teoria Regulacji Naocznej jest
najlepsza,
a moje wywody, iz potrzebny jest oscyloskop, plyta testowa i instrukcja
serwisowa
uwaza za bezsensowne. I jeszcze wyraza to tonem co najmniej opryskliwym.
Dalej stoje twardo przy mojej metodzie - sprzet, dokumentacja i duzo
cierplowosci !!!
Wiec to raczej JA potrafie PORZADNIE podregulowac (bo chalowato to moze
kazdy
na oko) a ona NIE. I taka jest roznica.

Xylodius