Re: Zoltrix - problem

Autor: J(f)K (3_d8_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 21:17:22 MET DST

> przy dluzszym kozystaniu z
>komputera - pojawia sie - wywskakuje mi - brak odp z modemu (czy cos w
>tym rodzaju). Pomaga wylaczenie na chwile komputera i wlaczenie go
>spowrotem - sprawdzalem juz 2 takie identyczne modemy ... oba zachowuja
>sie tak samo.

Sprawdzalem w identyczny sposob 5 modemow 33600 tej samej firmy, ale bez
rezultatu: albo sie nie rozlaczal, albo emitowal na linie sygnal "zajety",
albo po prostu czisze. Zawsze przy pierwszym polaczeniu nie odpowiadal

>jak wpisac komendy sterujace do modemu np.: AT&FX3&W (do
> czego ona jest?)

Zmienia sposob przykmowania komunikatow z serwera. Mimo, ze tak pisze w
instrukcji, w PL na nic mi sie nie przydala. Ale gdybys chcial: otworz
HyperTerminal, wybierz polaczenie bezposrednio do portu modemu i....

    J         A        C        K
     3_d8_at_priv4.onet.pl
"Waiting for the miralce..."