Re: ! Przepraszam za "aqua" ! (off topic : koty)

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 17:26:25 MET DST

Grzegorz GRYC napisał(a) w wiadomości: <362B165D.6C821556_at_robobat.com>...
>Herj

>No to w ramach przeprosin wystawe wreszcie wygaszacz z Garfieldem na :
>I powiedz, czemu ten serwer ostatnio caly czas jest zamkniety ?

Wez zrob cos ze swoim adresem, bo nie mozna zbytnio
sie polapac co wykasowac a co zostawic a miejsce
na takie dyskusje raczej malo odpowidnie ;)

Co do kotow to cholera nie wiem, dostalem tam
miejsce za friko, i jak to bywa przy daninach nie
mam prawa do narzekan i wysylania bluzgow ;)
wiec poczekam jeszcze troche i sie zwijam
stamtad na swoj serwerek, ale adres nie bedzie
 juz taki ladny :( Strone postaram sie jakos uzupelnic,
ale z Garfieldem moze byc klopot bo mi odmowili
praw do kopiowania obrazkow ludzie od Garfielda
z UK :( Wygaszacz mozesz sobie narazie sciagnac z
www.garfield.com chyba :)

--
Pozdrawiam
Marek Oberman