Re: Naklejki na cd-romy

Autor: Slawek Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 15:33:57 MET DST

Inzynier wrote:

> Czy cos takiego istnieje ? Jesli tak to gdzie mozna to dostac ?

Kiedys u kogos widzialem, ale nie wiem, gdzie mozna dostac.

Moj kumpel robi to w ten sposob: jak przegrywa jakas plytke, to potem
wrzuca ja na skaner, drukuje na zwyklym papierze i nakleja klejem
biurowym na CD-R.

Tylko w szybkich CD-ROMach plytki czasami wpadaja w wibracje :(

--
Sławomir Węgorzewski
slawekw_at_microsystems.com.pl