Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: D2.TsU (tsu_at_gnet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 13:08:02 MET DST


Kris wrote:

> >IMHO w multiplayerze przydaloby sie bardzo, zeby karta wyrabiala sie co
> ramke -
> >co oczywiscie nie dyskredytuje TNT, bo mozna sobie wlaczyc nizsza
> >rozdzielczosc, a przy 32bitowym renderingu jakosc grafiki o tak pewnie jest
> >kewl :)
>
> Czyzbys mial karte, która w crusher ma w 1024 85 fps (lub 75 fps w 1152
> :-)))) ? Do multiplayer'a 32bit jest IMHO zbedne. Natomiast duza

Mialem to na mysli:

1024x768 demo1 16bit : 51.0 fps
1024x768 demo1 32bit : 37.8 fps

... malo :)

> rozdzielczosc moze sie przydac (kropnac gostka z daleka, który nawet Cie nie
> widzi :-). SLI jest tu raczej nie do pobicia bo TnT mocniej puchnie na
> duzych rozdzielczosciach. Ciekawe ile SLI daje w crusher w 1024?

Zamierzam nabyc niedlugo to sprawdze :)

--
D2.TsU
e.mail tsu_at_gnet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:05 MET DST