Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 11:19:38 MET DST


>>Oczywiście Ci co bez glide'a nie są w stanie się obyć lub 32fps w crusher
>>1152x862 nie jest wystarczające (nawet kosztem jakości obrazu) w zasadzie

>To na VooDoo II SLI można uzyskać 1152x862?

A kto pisał, że można uzyskać? To był przykład prędkości TnT. Z resztą za
trzecim przejściem crusher mam 36.3 fps na 1152x862 :-). Na 1024 mam 44.1
fps a nie podawałem bo ktoś zaraz by napisał, że na SLI ma ... itd. IMHO
jest to prędkość wystarczająca na komfortowej gry.

Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:04 MET DST