Re: jaka płyta socket 7 ?

Autor: MaraBut (martys_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 11:07:06 MET DST

Pawel napisał:
> Jesli chcesz kupic ostatniego mohikanina(bo to chyba koniec Socet7), to
> polecam zainteresowac sie plyta FIC 503+. Mam taka i jest to najlepsza
> plyta z Socet7. Przejrzyj reklamy w gazetkach komputerowych(sa dosyc
> szczegolowe opisy), w Internecie rzuc haslo FIC i bedziesz milo
zaskoczony.
> Widziales kiedys plyte za takie pieniadze z np. 1MB Cache, slotem
> AGP,USB,kontrola procesora,mozliwosc uzycia pamieci EDO,SIMM,DIMM,100Mhz
na
> magistrali,duze mozliwosci ustawien.Zwroc uwage na chipset VIA bo mial
> [...]
Ja dodam jeszcze, ze jesli rozwazasz wieksza przebudowe kompa, to zobacz
tez
PA-2013 (tez FIC'a) jest to praktycznie wersja ATX'owa a wersja 2.0 oferuje
szyne do 124 MHz i wszystkie sloty PCI full-length (wazne gdybys kiedys
chcial uzywac Vodoo II SLI, niedlugo maja powaznie staniec). Zobacz tez na
liste comp.periph.mainboard.fic
zanim sie ewentualnie zdecydujesz ;-)
Udanych zakupow
MaraBut