Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: Darth Worm (dworm_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 03:38:22 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: ...
>Nareszcie dobrałem się osobiście do karty opartej na chip'ie Riva TnT firmy
>nVidia. Jest to Diamond Viper 550 16MB SDRAM bulk z bios'em 1.93E. Karta
>kosztowała mnie 760 zł. W związku z tym, że jak na razie spędziłem na jej
>testach około 6 godzin to nie powinienem chyba wydawać wiążących opinii ale
>generalnie o niektóre spostrzeżenia mogę sie spokojnie pokusić.
>4. Nadtaktowanie Rivy TnT. Aby prędkość była jak największa zdecydowałem
się
>na "podkręcenie" samej karty. Umożliwia to program PowerStrip wersja 2.29.

Cze !!
Opis jaki zamiesciles jest bardzo wyczerpujacy i swietnie ze czsem znajdzie
sie dobra dusza i
zdemaskuje chasla reklamowe oraz powie co tak na prawde w urzadzonku piszczy
:))))
Posiadalem jakis czas voodoo 1 , potem przesiadlem sie na vippera 330 , a
skonczylem na permedii 2
:))
tylko dlatego ze ma szczegolne wlasnosci takie jak sterowniki HIDI do
3dsmaxa i jeszcze moge przy okazji pograc z jakim takim komfortem , mam dwa
pytanka :
1 skod mozna sciagnac program PowerStrip ??
2Czy gdzies moze w insrtrukcji pisze o mozliwosci akceleracji w 3dsmaxie ?

Z pozdrowienaimi
Darth Worm