Re: Ceny komputerowych antykow

Autor: Tomasz Polus (tpolus_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 16:57:18 MET DST

On Sat, 03 Oct 1998 19:35:34 GMT, "Robert Wojciechowski"
<bigkret_at_polbox.com> wrote:

>Odpusc sobie taki zlom
>jak 2 komp to przydalo by sie pograc po sieci
>w rozne gierki a dotego np Vx+166MMX_at_210
>za 400zl iviuuuuuu....
>Vx pro za jakies 150zl
>166MMX 250zl
> jak kupisz razem z plytka to znajdziesz
>pewnie jeszcze taniej
>Grafa za 85zl virgedx4MB albo to badziewne s3UV+
>z 2MB
>+ jakis najtanszy V1 byle nie helios
>I nie probuj pracowac na 16MB RAM to masochizm
>szczegolnie przy jakims starym twardzielu.
>
>Pozdruvka
> [...]

Kurcze ale wy wszyscy jestescie dziani...
Ja jestem niestety biedny, bo w przeciwnym razie kupilbym sobie po
prostu PII300 a to juz by starczylo do wszystkiego co mi potrzebne.
Ale tak nie jest.
Pograc po sieci i tak bede mogl z kumplami, bo niedlugo robia u mnie
siec lokalna osiedlowa, a w domu chce miec po prostu drugi komputer
tez podlaczony, ktorego bedzie uzywal moj stary do ogladania katalogow
elektronicznych wiec mocny to ten komputer byc nie musi :)))
Ja bede ten komputer kleil z podzespolow, ktore mi zostaly ze starego
kompa (plyta EXP8561, monitor 14 analog).

Do tego planuje kupic:
- Procesor o mocy okolo P75 (AMD, Cyrix, Intel)
- Grafika S3Trio V64+
  (albo inna karta ktora dziala w porzadku ze starymi monitorami)
- RAM 16 (plyta obsluguje tez DIMMy)
- Dysk okolo 1,2 GB
- FDD

Obudowe i CDROMA przeniose ze mojego kompa, a do niego dokupie nowe
(lepsze)..
Mam prosbe: czy ktos kto dobrze sie orientuje w cenach gieldowych moze
mnie uswiadomic ile te podzespoly beda kosztowac (ciezko to dostac i
nie wiem jak wycenic)? Dzieki z gory.

  TOMASZ POLUS
polvision_at_bbs.chip.pl
duane_at_priv.onet.pl