Dobry papier do drukarek atramentowych

Autor: Adam Hetmanski (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 15:29:51 MET DST

Witam!
Czy ktoś mógłby mi doradzić jaki papier doskonale nadaje się do
wydruków z drukarki atramentowej HP690?
Oczywiście nie chodzi mi o papier firmy HP, za który trzeba słono
zabulić. Ostatnio słyszałem, że pojawił się nowy papier z Kwidzynia
o nazwie "PolJet", czy ktoś go już wypróbował - jaka opinia?
A może ktoś zna inny, tani a nadający się do dobrej jakości wydruków w
HP690?

Hetman