Re: HP czy LEXMARK

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 13:45:43 MET DST

!!-ABORYGEN-!!! napisał(a) w wiadomości:
<70ch1f$4ee$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>kierowal, albo cos komus narzucal - moze nie zasz
>dokladnego znaczenia. wyrazu "demagogia" <gr. demagogia = kierowanie ludem>

Jakie kierowanie ludem?? zapraszam do lektury
jakiegos leksykonu czy encyklopedii :>>

Demagogia to pokrotce gloszenie hasel bez pokrycia
w celu zdobycia poklasku, schlebiania komus albo
zjednywania sobie zwolennikow niezbyt uczciwymi
metodami np. poprzez szerzenie nieprawdziwych
i wyssanych z palca opinii o czyms.

A wracjac do tematu HP vs Lexmark to wczoraj
akurat bylem w naswietlarni i gadalem z jednym
takim grafikiem. Powiedzial, ze HP jest oczywiscie
dosc pozadna firma, ale nazbyt przereklamowana
w Polsce i przez to taka popularna.
Mimo, ze w swojej pracowni czlowiek ten posiada
do wydrukow probnych czy takich przedwstepnych
wlasnie HP to polecal mi Lexmarka 7000 i mowil,
ze kolorowy wydruk z niego jest znacznie lepszej jakosci
niz z jakiekiejkolwiek plujki HP w cenie 1300-2000 zl.
Jemu akurat mozna wierzyc bo widzial i zna sie na tym
bardzo dobrze.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman